Ana sayfa Eyobus Haberler

Bir Eyobus Klasiği AFTER PARTY

PAYLAŞ

Eyobus size sadece tur bitene kadar mı eşlik ediyor zannediyosunuz tabiî ki de hayır. Eyobus’ın düzenlemiş olduğu etkinlikler arasında çoğu katılımcının ve benim en gözde organizasyonu, tabiî ki de After Party.Üstelik bu parti için sadece Eyobus yolcusu olmak gerekmiyor. Eyobus ailesi bu konuda bizi düşünmüş,yakın arkadaşları ayırmayalım demiş çok da iyi etmiş.

Ben After Party’ye Elif diye bir arkadaşımla katılmıştım. Sabah 8 de Isparta’dan yola çıktık ve Antalya’ya varmamıza 40 dakika kala grupta Faruk’un mesajını gördük. Mesajda ‘1 saate otogarda olacağız yolda olan iki kişiyi alabiliriz’ i görüp yüzümüzdeki gülümsemeyi tahmin edersiniz sanırım. Daha önce Çıralı ya hiç gitmemiştik üstelik nasıl gidileceğini bile tam bilmiyorduk.

Evet arkadaşlar en güzel hikayede burada başlıyor. Diğer katılan arkadaşlar grupta Çıralıya otostopla,servisle yada katılan arkadaşlardan arabası olanlarla  geldiklerini fotoğraf çekip atarken biz en şanslılarıyız sanırım ki, Çıralı ya Eyobus’ın o tatlı mı tatlı masmavi sıcacık şirin karavanı Eyovan ile gittik. Aykut un önceden dediği şey şuydu yolda kalırsak hep beraber iteriz. 🙂

Faruk’un iyi şoförlük yapmasından mıdır yoksa karavanın bize o gün torpil geçmesinden midir bilinmez Çıralıya sağ salim yolda kalmadan varabildik. 🙂

Vee Çıralının güzel mi güzel tatlı bungolov evlerinde kaldık. Eyobus’ın diğer katılımcılarıyla da beraber hem hasret giderdik hem de tatil yaptık.

Çıralı

İlk vardığımız gün biraz dinlendikten sonra mandalina ve portakal ağaçlarıyla dolu  bahçemizde oturduk,sohbet ettik. Aynı zamanda diğer katılımcılarla da tanışma fırsatı bulduk.Sonrasında hep birlikte yemek yemeye gittik ve yemekler enfesti. Geceden hiç bahsetmek istemezdim ama sizde ailedensiniz ya da ailemizi tanımaya çalışıyorsunuz o yüzden söyleyeyim. Oğuz ve Faruk gitarıyla,İrfan sazıyla,Mehmet ve geri kalanlarımız da geceye sesimizle eşlik ettik ve dışarıdan sesimizi duyup gelen misafirlerimiz de oldu.Bitmesini hiç mi hiç istemeyeceğim bir geceydi diyebilirim.Şu an yazarken bile orda ne kadar huzurlu ve mutlu olduğumu hatırladım.Sonrasında şarkılarımıza sahilde devam ettik ve hem sohbet  hem de eğlenceli hallerimizle birbirimizi daha yakından tanıma fırsatı bulduk.

İkinci gün gezip tozmayla, denize girmekle vakit geçti,haliyle biraz yorulduk ve pansiyona geldiğimizde güne Aykut’un elinden içtiğimiz çay ve onun tatlı sohbetiyle devam ettik .Sonrasında ise toplu şekilde tişörtlerimizi giyip sahile indik.

Çıralı- Antalya

Akşamki mangal partisi için Faruk ve Ömer karavanla malzeme almaktan gelirken otostop çekerken denk geldikleri Maria ve İlya’yla beraber geldiler.

Şunu söylemeden geçemeyeceğim ki çok tatlı ve uyumlu bir çiftti. Türkiye’nin bir çok yerini otostopla gezmişler ve gezmeye devam ediyorlar.Bu fotoğraf da Oğuz ‘un onlarla olan bir foroğrafı

Çıralı

Faruk’un bizlere jestiyle enfes bir mangal partisi yaptık. Şarkılar,türküler içinde devam ettiğimiz bu geceye Maria,Bob Marley den şarkılarıyla renk kattı ve tek kelimeyle su gibi sesi vardı.Erhan ve İrfan ise enfes sesleriyle,türküleriyle bizi bambaşka yerlere götürdü. İkinci gün sadece bu kadar mıydı diyorsanız içinizden bir de Yanartaş’a çıkma olayımız var tabii.

Üçüncü gün ise kapıdan ayağımızı dışarıya atar atmaz direk toprağa çimene bastığımız bahçemizde kahvaltımızı yaptık. O üç gün boyunca Faruk’tan fırsat bulabildiğim zamanlarda tabi 🙂 uzanıp dinlendiğim hamakta oturdum ve bu kadar güzel insanlarla tanışacağımı bilmeden geldiğim bu Çıralıdan keyifle ayrılacak olmanın hazzını yaşadım.

Yanartaş, antalya , çıralı
Yanartaş

Eyobus sadece Avrupa’ya otobüslerle tur düzenlemekle kalmıyor aynı zamanda bu kadar güzel insanı bir araya getiriyor ve çeşitli organizasyonlara da imza atıyor.Hayatımda pişman olmayacağım bir karar varsa o da Eyobus’a katılmak oldu.Ben yolculuğum Temmuz ayında biter zannederken meğer yeni başlıyormuş onu fark ettim.

Bize harika bir hafta sonu geçirten Eyobus ailesine çok şey borçluyum diyebilirim. Onlar olmasa Çıralının o enfes doğasından,mandalina ağaçlarından,bungalov evlerinden ve kendi gibi sıcacık misafirperver insanlarından nasıl haberim bile olmayacaktı. Her şey için tekra teşekkürler Eyobus ailesi..

Seher KARAKUŞ

Eyobus 2017 Turu

BİR CEVAP BIRAK

Please enter your comment!
Please enter your name here